вторник, 26 мая 2015 г.

Переможець "Євробачення 2015" (ФОТО+++)

Переможець ювілейного, 60-го пісенного конкурсу "Євробачення 2015" Монс Зелмерлев зі Швеції розповів, що він хотів донести до людей своєю піснею. 
"Ми всі герої", - сказав Зелмерлев після своєї перемоги у фіналі "Євробачення" у Відні. 
"Я думаю, що ми всі герої незалежно від того, хто ми є, кого ми любимо або у що ми віримо, і я думаю, що я..., ну, я просто думаю, що ми повинні постояти за більш слабких у суспільстві та зробити їх сильніше. І я сподіваюся, що моя пісня і моє повідомлення... може справити вплив на людей", - пояснив 28-річний співак, не уточнивши, однак, що конкретно він має на увазі, повідомляє Ukraine Today.

СМОТРЕТЬ Евровидение 2015 (6 часов 42 минуты)

2015 Eurovision Song Contest: Semi-Final 1 (3:24:13) 
2015 Eurovision Song Contest: Semi-Final 2 (3:18:42)



Монс Зелмерлев сподівається, що його пісня вплине на людей.




















Джерело: tsn.ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий